انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام! - مگیتو

https://magito.ir › ورزشیفوتباللیگ برتر ایران
21 mins ago - وی در پاسخ به این سوال که آیا خطایی که روی شما رخ داد پنالتی بود، عنوان کرد: اگر در این باره حرف بزنم خودم را دست می‌اندازم و خودم را مسخره کرده‌ام!
انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام!

انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام! - شماخبر

www.shomakhabar.com/.../انصاری-اگر-درباره-پنالتی-حرف-بزنم...
11 mins ago - وی در پاسخ به این سوال که آیا خطایی که روی شما رخ داد پنالتی بود، عنوان کرد: اگر در این باره حرف بزنم خودم را دست می‌اندازم و خودم را مسخره کرده‌ام!

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - ملکی به زمانی اجازه صحبت کردن نداد!

90tv.ir/news/420096/ملکی-به-زمانی-اجازه-صحبت-کردن-نداد
3 days ago - توفیقی: با هواداران درباره دستیاران شفر و نداشتن تمام کننده حرف زدم · رکورد .... ۱۹:۱۵ انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام!

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - زیدان: آیا مربی بارسلونا می شوم؟ قلب ...

90tv.ir/.../زیدان-آیا-مربی-بارسلونا-می-شوم؟-قلب-من-سفید-است-و-...
53 mins ago - تنها روی کاری که انجام می دهم تمرکز کرده ام و نه چیزی دیگر. بیـل: .... ۱۹:۱۵ انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام! ۱۹:۰۹ افت به ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - پورموسوی: این تک امتیاز با ۳ امتیاز ...

90tv.ir/.../پورموسوی-این-تک-امتیاز-با-3-امتیاز-فرق-نداشت-است...
13 mins ago - پورموسوی در پایان درباره تعویض زلیکانی عنوان کرد: او از بازیکنان امید ماست، .... ۱۹:۱۵ انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام!
21 mins ago - حرف های خانم منشی مدیر عامل را به وحشت انداخت + عکس. رادیو سهام ... اگر درباره ی پنالتی حرف بزنم، خودم را مسخره کرده ام! اگر درباره ی پنالتی حرف ...
42 mins ago - سیناپرس/ اگر طرفدار موتورسیکلت هستید و درعین حال نیز نمی خواهید ... اگر درباره ی پنالتی حرف بزنم، خودم را مسخره کرده ام! ..... درباره آخرین خبر.
22 mins ago - در آن سو فولاد هم چندان در حمله خطرناک ظاهر نشد و بیشتر در یک سوم دفاعی خود تجمع می کرد. ... اگر درباره ی پنالتی حرف بزنم، خودم را مسخره کرده ام!
41 mins ago - ... وی گفت که نیروهای پیشمرگه از شهر کرکوک عقب نشینی نخواهند کرد. ... اگر درباره ی پنالتی حرف بزنم، خودم را مسخره کرده ام! .... درباره آخرین خبر.

حاشیه‌های دیدار سپاهان اصفهان و سیاه‌جامگان مشهد | ایرنا | خبروان

khabarone.ir/news/.../حاشیه‌های-دیدار-سپاهان-اصفهان-و-سیاه‌جامگان-م...
24 mins ago - داور در دقیقه 57 در محوطه جریمه سیاه جامگان برای سپاهان پنالتی گرفت اما پس از لحظاتی ... انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام!
16 mins ago - دقیقه ۳۲: علی محمدی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه نه چندان .... ۱۹:۱۵ انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام!

برانکو ایوانکوویچ: اگر برابر سوریه خوب بازی کردیم تبریک می‌ گویم ...

https://www.tarafdari.com/.../برانکو-ایوانکوویچ-اگر-برابر-سور...
Jan 3, 2017 - من اگر هر حرفی در مورد تیم ملی زدم دلیل بر این نیست که با کسی مشکل ... را به بهترین شکل از تیم ملی هم اعلام کرده‌ام و هم در عمل هم اینطور بوده است. ... این فرد بهتر است به کار خودش برسد که اتفاقا خیلی هم بد کار کرده است! برانکو درباره اینکه فتاحی گفته در جلسه اخیرش با سرمربیان .... بزن نابودشونذکنذپروفسور

شعار علیه رحمتی در بازی فولاد - هشتگ

www.8tag.ir/news/1933815938458112437-893576996309526858
18 mins ago - شفر بارها به بازیکنانش تاکید کرد که به فکر سانتر کردن نباشند و در عمق دفاع فولاد ... انصاری: اگر درباره پنالتی حرف بزنم خودم را مسخره کرده‌ام!

آلوس: توپ را گرفتم که خودم بزنم - مجله اینترنتی پریک

jadid97.ir/search/?q=++آلوس%3A+توپ+را...که+خودم+بزنم+
Sep 22, 2017 - قنبرزاده درباره مدال آوری اش در بازی های داخل سالن آسیا برخلا ف رقابت های ... هرچند دنی آلوس اعلام کرد که خودش قصد زدن ضربه آزاد را داشت اما نیمار توپ ... سرمربی گسترش : گفته بودم که اگر بتوانیم میانه میدان را از آن خودمان کنیم، برنده می شویم .... یک سری اتفاقات می شود و تصمیم گرفتم سکوت را بشکنم و حرف بزنم.

انریکه: حذف مقابل PSG تاثیری در آینده ام ندارد :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../انریکه-حذف-مقابل-PSG-تاثیری-در-آینده-ام-...
Feb 18, 2017 - انریکه: حذف مقابل PSG تاثیری در آینده ام ندارد ... به دفاع از خود و عملکردش در بارسلونا پرداخت و شایعات اخیر در مورد آینده اش را رد کرد. ... از PSG:« انتقادات ذره ای تاثیر روی من نگذاشته اند که اگر چنین بود، سه سال روی ... در مورد بازیکنان ترجیح می دهم رودررو و در رختکن با آنها حرف بزنم.» ... من کار خودم را تایید می کنم.
Apr 10, 2017 - مهدی طارمی با از دست دادن پنالتی در بازی با الریان زیر فشار است. ... در این بازی طارمی یک پنالتی دیگر خراب کرد. ..... دلش نمیاد که پنالتی هاش رو خودش گل نکنه اما با این اصرار فقط داره گوشتِ خودش رو پیش .... من که عاشق طارمی ام. ... اگر 3 گل جلو بودیممم حرفی نبود اونجوری میزدی ... این کار به مسخره گرفتن بازی هست .

اشعار روز سوم محرم؛ حضرت رقیه (س) - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/.../اشعار-روز-سوم-محرم-حضرت-رقیه-...
Oct 16, 2015 - امشب که با تو انس به ویران گرفته ام ویرانه را به ... سر معجر بزن بزن کردند ... دست به دیوار رفت مسخره کردند ... با لگد، کاری که با پهلویِ زهرا(س) کرده اند ... یک نسیم از این همه طوفان که من دیدم اگر ... انگار حرف، آب حرام رقیه بود ... خوابش نمی گرفت خودش را به خواب زد ...... بخش‌هایی از سخنرانی ترامپ درباره ایران لو رفت ...

آنقدر بهم ریخته ام که نمی توانم حرف بزنم | دروازه بان سابق - قطره

www.ghatreh.com/news/.../آنقدر-بهم-ریخته-نمی-توانم-حرف-بزنم
Sep 19, 2017 - دروازه بان سابق تیم استقلال اعلام کرد که باید اتفاقات جدیدی در این باشگاه رخ بدهد. ... دروازه بان سابق استقلال : آنقدر بهم ریخته ام که نمی توانم حرف بزنم · زهیوی: مگر تست پزشکی مسخره است که فولاد بازیکن مصدوم جذب کند؟ ... و گویی درباره اتفاقات شب گذشته برنامه نود بیان کرد: من فکر می کنم دیشب بدترین ...

Daily thoughts of me - حس هایم

dailythoughtsofme.blogfa.com/tag/حس-هایم
واقعا مسخره نیست که ما برای کشوری که یک چهلم خودمان جمعیت دارد و با درآمد .... ضمیمه 1 : از اینکه به عنوان یک مانع برای رفتن بابا به هاروارد عمل کرده ام از خودم متنفر شدم. ... نه تنها من، که یک ملت از پنالتی درخشان تان متشکر است واقعا! .... ساعت ها هم که حرف بزنی، حتی اگر درباره ی حس ات انشا هم بنویسی باز برای آدم ها قابل درک نیست.

کاظمی: زمین فاقد کیفیت بود و مانع از بازی خوب شد - ورزش خوزستان ...

https://khabarfarsi.com/u/31425098 - Translate this page
Jan 13, 2017 - رضا جعفری مهاجم جوان سایپا درباره بازی با پرسپولیس . .... ولی بعد قرارداد داخلی را به من دادند و دیدم که دهم نوشته اند؛ من بارها در مصاحبه های خودم هم به رتبه دوازدهم اشاره کرده ام. .... کاظمی: اگر خطای کرمی روی صادقیان پنالتی نباشد، از فوتبال می روم/ آندو به استقلال می ... در یک رسانه عمومی از مسائل شخصی خودم حرف بزنم.

اگر حرف های علی دایی راست باشد باید این فوتبال را آتش زد - ساعت24

www.saat24.news/.../اگر-حرف-های-علی-دایی-راست-باشد-باید-این-...
Mar 6, 2016 - اگر حرف های علی دایی راست باشد باید این فوتبال را آتش زد ... "خوابم می‌آید" رضا عطاران که در یک صحنه خودم بازی کرده‌ام را ببینم. ... من خندیدن و مسخره بازی را دوست دارم البته توهین و مسخره کردن دیگران را .... این کاره نیستم که بخواهم زیرآب کسی را بزنم و پشت یکی حرف بزنم. ... 2 تومان به گلر می‌دادند تا پنالتی بدهد.

گفت‌وگوی متفاوت سایت گل با زینب امیرکمالی، خریدار دست‌به‌نقد نساجی

fc-malavan.com/.../گفت‌وگوی-متفاوت-سایت-گل-با-زینب-امیرک
Jan 3, 2013 - *خیلی خوب فارسی حرف می‌زنید. ما استعداد ... من درباره موضوع حرف زدم و ناگهان فکری به سرم زد. *چه فکری؟ ... مثلا این‌که اگر تیم سقوط کرد باید به اداره کل تربیت‌بدنی خسارت بدهم. یا منابع ... دوست داشتم این حرف‌ها را در برنامه آقای فردوسی‌پور هم بزنم. اما تا الان ... عاقبت کار این است که من خودم را مسخره کرده‌ام. من مرده شما ...

ویدیو/تفاوت جوانمردی مسی و رونالدو ! - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../ویدیوتفاوت-جوانمردی-مسی-و-رونالدو...
May 6, 2015 - نیمار چون خودش پنالتی رو گرفته بود وقتی دید مسی توپ رو گرفته که ... چرند ترین چیزی که تابحال دیدم این عنوان و این ویدئوی مسخره بود!!! ... همه ی طرف دارای مسی بدونن که اگر مسی جوانمرد باشه که نیست باز هم به ... خودش گرفت بعد مسی بدبخت و اسگل رفت توپو برداشت که بزنه .... طراحی بالکن با حروف نستعلیق.
نه زیاد، برای رضایت خاطر خودم می‌نویسم البته این به آن معنا نیست که به مخاطب اهمیتی ... هرگز به تماشای فیلمی درباره نویسندگان نمی‌روم چون اگر نویسنده واقعا مشغول کار ... از آن عبور خواهیم کرد یا نه، من در مورد گذشته می‌توانم حرف بزنم، آینده را کی دیده؟ ... من شخصا تجربه خشونت داشته‌ام و با ترس از آن زندگی کرده‌ام و فکر می‌کنم اگر راهی ...

از فریادهای کمالوند بر سر دروازه بان گسترش تا عصبانیت منصوریان از ...

www.jamaran.ir/.../607054-از-فریادهای-کمالوند-بر-سر-دروازه-بان-...
Apr 6, 2017 - همسرم آذری است و نمی‌خواهم حرفی بزنم که برای آذری‌ها قشنگ نباشد. ... پیش از بازی به هواداران‌مان گفتم که اگر کسی حرفی زد، جواب ندهند. ... کمالوند: ملکی دروازه‌بانمان در این بازی ما را مسخره خودش کرد! فراز کمالوند بعد از تساوی یک بر یک تیمش برابر استقلال درباره این بازی گفت: هیچ تیمی به اندازه ما روی دروازه استقلال ...

قلعه نویی: اولادی اس ام اس زد حلالم کنید/ از دشمنی با من نان می خورند | کاپ

cup.ir/sport/IranianFootball/487/قلعه-نویی...ام.../120899 - Translate this page
Apr 23, 2016 - امیر قلعه نویی در گفت و گو با کاپ،درباره روند تراکتورسازی در هفته های اخیر ... یار آنها راخراج نکرد و پنالتی ما را ندید که این از داور استرالیایی بعید بود. ... قلعه نویی در این فصل اطراف خودش را خلوت کرد و تمرکز بیشتری روی کارش ... بالاخره اول باید بگویند منظورشان چه کسی بوده تا آنوقت اگر لازم من هم حرف بزنم.

حرکت عجیب بازیکن ایرانی که جهانی شد - سایت خبری تحلیلی تابناک ...

www.tabnak.ir/fa/news/.../حرکت-عجیب-بازیکن-ایرانی-که-جهانی-...
Apr 15, 2014 - اگر توی خونه اش بود با سر میرفت وسط تلویزیون که هد بزنه. پاسخ ها ... من جای داور بودم پنالتی میگرفتم طرفم اخراج میکردم . تورو جون ..... فوتبال قانون خودش رو داره و این تصمیم داور کاملاً بر اساس قانون بود .... شما هستید و به حرف من میرسید در جام جهانی .... اون داور رو هم باید تنبیه کرد که جریمه مسخره ای رو تعیین کرد.
خداحافظی رحمتی کار خودش را کرد و کروش که انگار منتظر شنیدن خبر خداحافظی مهدی .... اگر می‌خواستم بعد از بازی حرف بزنم ممکن بود احساسی صحبت کنم، اما حالا که بازی را دو ... البته درباره سوال شما باید بگویم که می‌پذیرم در داربی در حد استقلال نبودیم و ... در محوطه جریمه استقلال اتفاقی افتاد، هیچ برخوردی که منجر به پنالتی شود صورت ...
ﻣﺤﺮﻭﻡ ﺷﺪ، ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﮔﻔﺘﻦ «ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﺴﺨﺮﻩ» ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﺷﻮﻡ؟ ... ﺟﻤﻠﻪ ﺑﯿﻦ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ ﻭ ﺩﺍﻭﺭﺍﻥ ﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﻋﺎﺩﯼ ﺩﺭ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﻣﺎﺭﺍﺕ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﻦﮐﻪ ﭼﻨﯿﻦ ﺣﺮﻓﯽ ﺑﺰﻧﻢ، 100 ﺑﺎﺭ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ... ﻣﻦ ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍ ﻣﯽﮐﻨﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺩﯾﺪﮔﺎﻩ ﺍﻣﺎﺭﺍﺗﯽﻫﺎ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﯾﮑﻨﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﺪ ﺷﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ. ﻣﻦ ... ﻭﮔﺮﻧﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﻤﯽﺁﯾﺪ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﺍﻭﺭ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻗﺮﻣﺰ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﺷﺪﻩﺍﻡ ... ﮐﺮﺩﻩ ﺗﻤﺎﺭﺽ ﮐﺮﺩﻩﺍﻡ ﻭ ﻣﯽﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﭘﻨﺎﻟﺘﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ.

سوزن ته گرد - Google+

https://plus.google.com/115201657041014946122
... cover photo. Profile photo. سوزن ته گرد. 338 followers. 338 followers. About. Posts ... دختربازی میرفتم و دم در مدرسه ی دخترانه با بچه ها مسخره بازی در میاوردم. تو مسابقات ... به آسمون نگاه کردم و با خودم خیال کردم انگار قراره خدا باهام حرف بزنه. حس خیلی شاد و ... احساس می کردم بی خود و بیجهت عمرم را تلف مهملات کرده ام. وحشی شده بودم.

افشاگری‌های بی سابقه در نود/ جنجالی‌ترین شب استقلال تلخ تمام شد - فردا

www.fardanews.com/.../افشاگری‌های-بی-سابقه-در-نود-جنجالی‌تری...
Sep 19, 2017 - در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره دلایل نتایج ضعیف استقلال به پخش رسید. در پایان ... خودم بازی با گل گهر خنده ام گرفته بود . بازیکن ... عضو هیات مدیره استقلال:منصوریان گفت رحمتی بعد پنالتی خوشحالی کرد ... منصوریان هم تهدید کرد و قسم داد که اگر افتخاری حرف نزند ، دیگر به تمرین تیم نمی رود.

Images about #دوستی_خاله_خرسه tag on instagram - The Picta

www.thepicta.com/tag/دوستی_خاله_خرسه
Image on instagram about #دوستی_خاله_خرسه. ... واقعا نمیدانم چه باید گفت، آیا اصلا حرفی برای گفتن باقی میماند اگر خجالت کشیدن بلد ... حرف ایشان را برای مردم تبیین می‌کردیم اما حالا بنده خودم باید حرف بزنم و خودم باید .... همانطور که برانکو هم اعلام کرد این بازیکن دیگر پنالتی نخواهد زد. ..... ای ام تتلیتی ( @moein_tatality10 ).

برچسب کنکور - Everything But Nothing

kilgharrah.blogsky.com/tag/کنکور
می شه گفت نزدیک ترین دوستایی که من تونستم برای خودم تو نوجوونی دست و پا ... ولی من دقیقا به همین نیاز داشتم که یکی باهام حرف بزنه _دقیقا درباره ی کنکور_ و .... این یعنی تو چهار سال نتونسته ضعفش رو برطرف کنه و پنالتی زدن یاد بگیره. مسخره س!" .... {دقت کنید که کیلگ از کنکور به بعد تقریبا از همه فرار کرده و این مکالمات ...

zonda - اشعار سید مهدی موسوی

zonda.persianblog.ir/pages/5/
Jul 7, 2014 - جیغ یک گربه ام و زندگی ام در گونی ست. بغض را می کنم و گریه ... در هر خیابان گریه کردم، گریه من را کرد! ... کز می کند کنج خودش این سایه ی بدبخت

little writers fight

www.little-writers-fight.blogfa.com/
اس ام اس جدید و خنده دار ... وی خاطرنشان کرد: ‌اما اگر غیر از این بود امیدوارم رسما آن را اعلام کنند. ... من خودم را همیشه مدیون پرسپولیس می‌دانم و این تیم را قلبا دوست دارم و گفتن برخی ... برایم عجیب است چون همه چیز مشخص است و نیاز نیست من درباره‌اش حرف بزنم. .... هوشنگ نصیرزاده درباره پنالتی گرفته شده برای سپاهان عنوان کرد:قضاوت از ...
May 30, 2017 - یا اگر بخواهیم درباره نگرش ها و تفکرات صحبت کنیم می توانیم اشاره به ... و آن شکلی که در برخی کارها کلاه می گذارند مسخره است و اصلا باورپذیر ... کارنامه من مشخص است و با 2 سریال علیه منافقین شناسنامه ام باید برای ... چمران با زن بی حجابی ازدواج کرد و او را با اعتقادات خودش دگرگون کرد. .... بزن آوارگان میانماری ...

مجتبی محرمی - بیوگرافی

azadamirkhizi.blogfa.com/post/400
محرمی در گفتگو با یک خبرنگار این ماجرا را تایید کرد و آن را گذاشت به پای شرارت ... اصلا اغراق نیست اگر لقب «شرترین» بازیکن داربی را به مجتبی محرمی بدهیم، .... تازه من بعد از دوران بازیگری ام موهایم را بلند کردم ولی باز یک جور دیگر نگاهم میکردند. ..... در چنین شرایطی خجالت میکشیدم از سابقه جبهه خودم حرف بزنم و از برادر شهیدم ...

مروارید آبی

morvaride-abi.blogfa.com/
در همین لحظه مهدی من را نگاه کرد و شروع کرد به داد زدن که خودم توپ را گرفتم. ... تیم سه نفره داشته باشد به جز خودش دو نفر دیگر هم باشند گفت:برای اینکه حوصله ام سر نرود ... وی درباره توپ های لیگ برتر گفت:اگر درباره توپهای لیگ برتر حرف بزنم باید در .... من لهجه اصفهانی‌ها را مسخره نکردم و هرچقدر که دلشان می‌خواهد بیانیه صادر کنند.
خشونت آن نقابی است که زن به صورتش میزند تا خودش نباشد تا برای مرد کافی باشد... تهمینه میلانی ... گوسفندی چاق و چله تر از گوسفند قبلی انتخاب کرد. فروشنده ...

[PDF]همشهری سالم

zendegisalam.khorasannews.com/Newspaper/PagePDF/7121
Jun 14, 2014 - برخی معادل های باحال برای کلمات ورزشی طراحی کرده. همچون:کلین ... مردم مسخره که نیستن. * در مطلب ... اگر می شه بیشتر ... پوریا خاله، ۱۴ شهریور تولد یک سالگی ات را تبریک ... اگر شروع به قضاوت کردن درباره مردم بکنی، وقت پیدا ... هی من حرف بزنم ... برای همین خودم دست به کار شدم و از پشت پنجره گفتم: »دوست عزیز.

پاسخ تند رهبری فرد به دایی و برادرش: آقای نسبتا محترم ،12 سال سفید ...

isport.ir/.../پاسخ-تند-رهبری-فرد-به-دایی-و-برادرش-آقای-نسبتا-م...
Sep 14, 2014 - چون بزرگ می شوی اما گلایه ام از برادر شماست که باعث شده پایت به این فوتبال باز ... محمد دایی علیه او نجام داده گفت:« آقای نسبتا محترم من نمی خواهم درباره شما حرف بزنم. ..... اگر بهروز رهبری فرد ئر کادر علی دایی بود او را بزرگترین مربی تاریخ ... آقای رهبری فرد یادش رفته خودش یک فصل خیانت کرد و رفت استقلال.

بگوید - مجله تفریحی

wikinews.xyz/search/?q=بگوید&page=2
به گزارش وانانیوز ، مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال درباره عدم حضور در ... مدیرعامل باشگاه آقای افتخاری باید هر چه سریعتر این مسخره بازی را تمام کند و ... شاکی شد تا در کنفرانس مطبوعاتی اش بگوید: «نمی خواهم درباره بازی القادسیه حرف بزنم. .... تکرار کرده‌ام که خداوند رحمت کند کسی که عیب‌هایم را بگوید اگر شما یا برادران ...

گفتگو با «ترانه علیدوستی» را از دست ندهید - برترین ها

www.bartarinha.ir/.../گفتگو-با-ترانه-علیدوستی-را-از-دست-ندهی...
Jan 6, 2016 - چون وقتی هم که از چیزی یا کسی می رنجم نمی توانم درباره اش حرف بزنم. ... وقتی از خودم خوشم نمی آید نقش ها کمکم می کنند به خودم فکر نکنم. ... فیلم اولم، «من ترانه 15 سال دارم»، بهترین فیلم من نیست، اما اگر تازه واردی من و سطح ... از جنس فعالیتم داده اند، فیلم هایی هستند که با اصغر فرهادی و مانی حقیقی کار کرده ام.
Aug 27, 2017 - اگر امباپه هم بره پاریس نیمار بدجوری میره تو سایه...میگم به دمبله بگن یه زنگ بزنه نیمار شورش کردن رو بهش یاد بده برگرده بارسا ...نیمار که دنباله ...

مرا که یادتان نرفته، فقط مانده بود یه سرِ توپ به پادشاه‌تان بزنم - روزنامه گل

online.goaldaily.ir/.../NewsDet-8049-«مرا-که-یادتان-نرفته،-فقط-مانده-بود-یه-سرِ-تو...
Oct 3, 2017 - اما اگر قرار باشد که خداداد مصاحبه کند و حرف بزند، این خاصیت را دارد که یک شهر را بترکاند. ... من با شوستر در کلن کار کرده‌ام و او را به خوبی می‌شناسم. در حال حاضر .... پرسپولیس فوتبال خودش را بازی کرد اما الهلال تیم بسیار بهتر و قوی‌تری بود. ...... آشتی با رحمتی باعث پنالتی و اخراج شد یا استرس بازی در آزادی؟

نظر فیفا راجع به عدد ۶ همه را شوکه کرد + عکس - افکار نیوز

www.afkarnews.ir/.../292345-نظر-فیفا-راجع-به-عدد-همه-را-شوکه-...
Dec 17, 2013 - متن این بنر درباره ۶ تایی کردن حریفان و ۶ گلی است که پرسپولیس به مس ... فر بنری را مقابل سکوها نصب کرده بودند که متن جالب و عجیبی داشت.

Peyman - The Old Reader

https://theoldreader.com/profile/Peyman?page=8
یکبار هم در آیفونش گفت حقیقی و صدای خودش را ضبط کرد که اگر یادش رفت ... غمگین، منهم مشکلات و درگیری های خودم را دارم فقط دوست ندارم از آنها حرف بزنم ، آن هم ... روبن واردِ هجده‌قدمِ مکزیک می‌شود. داور می‌گوید که مارکز خطا کرده. پنالتی. هلند ۲-۱ می‌برَد. .... حالا که گوشه‌ی غرب این شهر لعنتی خمار کرده‌ام، پشت پلک‌هایم تصویر لبخندهای کال ...

افشاگری‌های بی سابقه در نود – پایگاه تحلیلی خبری البرزبان

alborzban.ir/135615/افشاگری‌های-بی-سابقه-در-نود/
Sep 19, 2017 - در ابتدای برنامه سوال مسابقه نظرسنجی درباره دلایل نتایج ضعیف ... به یک سری اتفاقات می شود و تصمیم گرفتم سکوت را بشکنم و حرف بزنم. ... خودم بازی با گل گهر خنده ام گرفته بود . ... اگر استقلال با این رویه برود جلو، من خودم نمی مانم. ... عضو هیات مدیره استقلال:منصوریان گفت رحمتی بعد پنالتی خوشحالی کرد.
Jan 5, 2017 - بعد از این صحنه به رختکن آمدیم و چون یک سری حرف ها بین من و مهدی ... رفتم و از اوعذرخواهی کردم؛ البته در ادامه خدا کمک کرد تا گل چهارم را بزنم. ... می خواستم در محوط جریمه خودمان لایی بزنم که توپ گرفتند و پنالتی شد. ... آره شبیه ماهی ام. ... می گم افتضاحه؛ همین الان اگر دید این صحبت ها رو یک تغییری در خودش ایجاد کنه.

جام نیوز :: JamNews - اگر حرف های علی دایی راست باشد باید این فوتبال ...

www.jamnews.ir/detail/News/642328 - Translate this page
Mar 6, 2016 - خداداد عزیزی اگر حرف های علی دایی راست باشد باید این فوتبال را آتش زد ... پیشنهاد داد فیلم "خوابم می‌آید" رضا عطاران که در یک صحنه خودم بازی کرده‌ام را ببینم. ... من خندیدن و مسخره بازی را دوست دارم البته توهین و مسخره کردن دیگران را نمی‌پسندم. .... این کاره نیستم که بخواهم زیرآب کسی را بزنم و پشت یکی حرف بزنم.
Aug 24, 2016 - موضع سرمربی پرسپولیس در قبال رامین رضاییان،رسما تغییر کرد. ... به امید قهرمانى تیمى که همیشه با افتخار نامش را برده ام ... ترسو هروقت هم که خواستی درباره سرورت پرسپولیس حرف بزنی اول دهنت رااب بکش تادرباره سرورت حرف بزنی .... مگه ما مسخره برانکو هستیم دلمون خوش بوده برانکو با رضاییان لج کرده حالا ...
Feb 5, 2017 - دکتر حشمت الله قنبری در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار تاکید کرد که از اظهارات او در ... در بخشی از صحبت هایم درباره دکتر احمدی نژاد اشتباه کردم و از خودم ناراحتم ... بنده 3 بار با افتخار به آقای احمدی نژاد رای دادم و اگر 80 هزار بار دیگر هم به آن روزها ..... این که فردی بر اساس اسلام درباره اداره جهان حرف بزنه کجاش توهمه‌ !

دوباره علی ضیا و دوباره شکایت باشگاه استقلال! - آفتاب

aftabnews.ir/fa/.../دوباره-علی-ضیا-و-دوباره-شکایت-باشگاه-استقل...
Nov 22, 2016 - ضیا سپس به اردوی استقلال رفت و از مظلومی عذرخواهی کرد. ... یا مگه خود زننده پنالتی اگر قصد تبانی داشت نمیتونست مستقیما تبانی کنه و داور را ...
Aug 17, 2011 - دروازه بان اساطیری حالا 45 ساله بود اما هنوز روز سه ساعت تمرین می کرد.خودش می گفت اگر مشکل زانو نداشتم می ایستادم توی گل.می گفت وقت گرفتن پنالتی همیشه توی چشم های طرف نگاه می کردم. .... درباره ی شهادت مولا نوشتم. ...... انگیزه آخه تا داماد میاد حرف بزنه باهاش برخورد میکنن و اگر بخاد ادامه بده میبرنش بازداشت.
Aug 8, 2012 - آیا کسی از بازیکنان مرا مسخره می کنند؟! خیر هرگز این گونه نیست. ایبرا مرا تهدید کرد که مو هایم را کوتاه خواهد کرد اما این‌ها در حد حرف ماند. ... این لقب را خودم اختراع کرده ام. ... آیا اگر در بازی فینال لیگ قهرمانان دو گل بزنم مو هایم را کوتاه می کنم؟ .... کرد، از بحث‌های مطرح شده درباره شب‌نشینی بازیکنان تیمش خبر ندارد.

استقلال سالار آسیا

esteghlaleshgham.blogfa.com/
استقلال در دقیقه 15 بازی با خطایی که روی شریفات انجام شد یک ضربه پنالتی به .... من فقط امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد کادر فنی تیم ملی را نسبت به خودم بخوبی بدهم. ... است، تاکید می‌کند: «دیگر دوست ندارم در مورد گذشته حرف بزنم و همه چیز را فراموش کرده‌ام.» ... اگر ما در ایران با دوپینگ قهرمان شدیم مطمئن باشید که این کار را در آسیا هم ...

رمز و رازهای یک دروازه - کیهان ورزشی

kayhansport.ir/fa/news/32627/رمز-و-رازهای-یک-دروازه
Aug 11, 2017 - «نکیسا» اما، در این مصاحبت ناگفته هایش را درباره آن سالها بر زبان ... زمانی که آقای عابدزاده، آن پنالتی ها را گرفت و تیم ملی ایران قهرمان شد، من ... دو بار مرا غافلگیر کرد و به خانه خودش برد که به تیم استقلال بروم. .... تیر دروازه نداشتند - اگر هادی یادش باشد- از درهای سالن به جای دروازه ...... چرا یکدیگر را مسخره می کنیم؟
آ اس رم قهرمان - تا رم هست فوتبال باید نگاه کرد. ... او درباره شرایط فیزیکى اش مى گوید: «شرایطم نسبت به چند هفته پیش خیلى بهتر شده، هر چند هنوز در شرایط ... آنها مرا مسخره کرده اند. ... اصلاً من خودم هم کمتر مى خواستم. ... یا در حضور خبرنگاران مطرح نمى کند و کاسانو مى گوید: «نمى توانم چون اگر حرف بزنم آنها چند میلیون جریمه ام خواهند کرد.

فکر و ذکر بازیگران امروزی ژست گرفتن در اینستاگرام است! - قدس آنلاین

qudsonline.ir/.../فکر-و-ذکر-بازیگران-امروزی-ژست-گرفتن-در-ای...
Jun 22, 2015 - با این بازیگر در باره شرایط امروزش و ارزیابی‌اش از مسایل مختلف اجتماعی و فرهنگی ... همیشه مرهون محبتهای مردم بوده ام و الان هم مدتی است بیکارم و این حالت نه برای من، بلکه ... بگذریم، نمی‌توانم در این باره و این دوست عزیز حرفی بزنم! .... اگر بازیگری خوب بازی کرده است، بدانید دیگران هم به خوبی نقش آفرینی کرده اند ...
Dec 15, 2006 - 100+ posts - ‎21 authors
مدتها بود دنبال جایی میگشتم تا بتونم در باره مسائل و قوانین داوری ... یک ضربه آزاد مستقیم ( اگر در محوطه جریمه باشه پنالتی ) برای تیم حریف در نظر گرفته می شه ! ... که داور به خاطر این اتفاق بازی رو متوقف کرده, و باید دوباره بازی آغاز بشه, ..... اگه کسی با سر خودش بزنه تو سر کسه دیگه حکمش چیه در صورتیکه داور ...

مقایسه، نقد و بررسی دو بازی PES 2012 و FIFA 12 | vgmag.ir

vgmag.ir/fifa-12-vs-pes-12/
درباره نویسنده ... اشکان جووووووووووووووووووووووون با هزار جور بد بختی این تاپیک باز شد اگر می خوای ... وقتی حرف به جاهای مقایسه میرسه باید با دست پر بیایی نه اینکه حرف های چرت و پرت بگی . ..... تنها نکته مثبت pes که در این سالها منو به خودش جذب کرده قسمت Become a ..... اونم که وضع دوربین در حالت پنالتی که واقعا مسخره کرده !

June 2006 - نیک آهنگ کوثر - blogger

nikahang.blogspot.com/2006/06/
Jun 30, 2006 - فقط وقتی شنیدم آرژانتین در ضربات پنالتی باخته، ماندم عجب بازی سختی بوده که ... مثلا روبرتو کارولس اشتباهی یک ضربه کاشته را به تیم خودش بزند، یا رونالدینیو .... به عنوان مثال، اگر در ایران هم بودم، و می​دانستم همسایه​ام همجنس​خواه یا ..... حالا که حکم صادر شده و قطعی، می​توانم در باره​اش اندکی حرف بزنم:
Sep 22, 2013 - اگر شما الان از من درباره ریز مسائل شرکت هایم از من بپرسید به خاطر دارم. ... وقتی خدمت سربازی ام تمام شد آقای نوربخش ۵-۴ جا را انتخاب کرده بود و برای کنترل بازار به آنها دلار می داد تا در ... اینکه دلارها را با این کارمزد به شما می دادند خودش یک رانت نبود؟ ... حتی اگر کسی پول مفت هم به دست آورده باشد اینطور حرف نمی زند.

شهریور ۱۳۹۰ - Mini Tajiha ܓܨ

alilove19.blogfa.com/9006.aspx
علی: جالبه، اگر کاری که بازیکن پرسپولیس انجام داد و موهای کرار را از پشت کشیده بود، ... خیلی جاها شده حرف زده ام ولی 10 سال بعد حرفم درست از آب در آمده است. ... مطالبش را که بیاوردید و تحلیل بکنید، می بینید چقدر مرا مسخره کرده اند. .... کردم، خوب است ولی به چه قمیتی حاضری درباره یک شخصیت دروغ پردازی کنی و به او لطمه بزنی.
Dec 18, 2011 - پ ن پ، تو محوطه جریمه خودم رو انداختم زمین از داور پنالتی بگیرم! میگه زنگ بزنم اورژانس؟ پ ن پ زنگ بزن برنامه نود فردوسی پور ببین پنالتی بود یا نه. ... میگم پـــ ن پـــ پسرخاله ام کنسرت هوی متال داره من امشب تو گروهش نوازنده ی قابلمه ام. ..... اگر بتوان برای تک تک آینده ها یک احتمال منطقی و معقول برآورد کرد آنگاه ...

باشگاه دیدگاه شنبه 27 خرداد - پیام نما شبکه 5 سیما - شبکه پنج

payam.tv5.ir/didgah/2469-باشگاه-دیدگاه-شنبه-27-خرداد
خب وقتی رفقا به این خوبی شکرفشانی می کنن خصوصا درباره مفاهیم قرآنی، لازم باشه مدتها ... توی این شبهای عزیز بعد از دعا به حال و احوال همه گرفتارها، گناهکارها، خودگم کرده ها، ... دو) اوه اوه اگر فرزندی مثل خودم داشته باشم بیچاره باباش. ... توانایی اینکه بتونم حرف بزنم ندارم. ... گاهی وسطش گریه ام میگرفت و زار میزدم به حال غفلت خودم.

گفتند اگر بودجه می خواهی بروید استقبال احمدی نژاد! - خبرگزاری برنا

www.bornanews.ir/.../552944-گفتند-اگر-بودجه-می-خواهی-بروید-ا...
May 3, 2017 - گفتند اگر بودجه می خواهی بروید استقبال احمدی نژاد! ... 6 ماهه این رشته و برکناری پر حرف و حدیث رئیس فدراسیون و بازداشت 15 روزه او. ... از من خواستند که فدراسیون تیروکمان را تشکیل دهم و خودم رئیس .... گفت اگر نروند تو هم قید پول را بزن. ... من و با ایمیلم به فدراسیون جهانی نامه جعلی زدند که من خودم استعفا کرده ام.

فیلم «تیک آف»؛ عقده های تلخ چند جوان امروزی - سرپوش

www.sarpoosh.com/art-cinema/.../iranian-movies960303254.html
Rating: 3.8 - ‎8 reviews
Jun 3, 2017 - این از رسالتی که خودم بر خودم فرض کرده‌ام، به دور است. ... حتی اگر از مصطفی زمانی درباره فیلم بپرسید، می‌گوید ۱۰ درصد صحنه‌هایم را قبول نداشتم، ...

از چند سالگی می‌توان خون اهدا کرد؟/ 2 شرط اهدای خون - مجله تفریحی

newsdownload.xyz/search/?...از%20چند%20سالگی%20می‌توان%20...
واژه ای به نام پنالتی یا مجازات از جانب گوگل که در زبان انگلیسی به آن Google ... از این کلمه می ترسند چرا که می دانند اگر وبسایت شان دچار پنالتی شود برگرداندن آن به. .... بخواهم در مورد شفر حرف بزنم اجازه می خواهم در مورد نحوه انتخاب شفر صحبت کنم. ... ماکله له: کاسمیرو مرا به یاد خودم می اندازد؛ هرگز نمی خواستم رئال مادرید را ترک کنم.
Jul 14, 2015 - 5- هزار بار نفرین کرده ام بنی صدر را و هزاران بار مجدد هم لعنت می فرستم .... تقریبا هیچوقت ، بازهم نظاره گر و شکرگذار بودیم ، اگر سوالی هم مطرح شده درباره چگونگی پایان جنگ ... که مردم مسخره اش می کردند که داره در مورد حقوق بشر حرف میزنه ولی خودش را .... نمی خواهم تو ذوق بزنم ولی واقع بینی بهتر از شادی های هیجانی است.

تیوال نمایش پرواز ایکار

www.tiwall.com/theater/parvaz-ikar/tags/featured?...like... - Translate this page
ضیافت پنالتی ها ... اگر بر دقایقی که فکاهه نمایش به هزل نزدیک می شد چشم بپوشانیم مفاهیم جبر و ... رو بزنم می خوام بگم بعد از کار "گفتگوی فراریان" که رضا بهبودی بازی می کرد .... بله حرف شما رو درباره متفاوت بودن عکس العمل ها کاملا درک میکنم. ... بین خودمون بمونه ژان ، خبرنگاری ام نیس به حرفامون گوش بده ، گاهی به خودم می گم ...

دیگری

digari.ir/
اگر فمینیسم را در صف ایده‌ئولوژه‌ها نمی‌بینیم یا پذیرش این نکته برایمان ... وقتی کار به اینجا می‌رسد، حرفی نمی‌تواند زد. هر حرفی بزنم، خودم را نقض کرده‌ام. ..... گروهی دیگر معین را مسخره می‌کردند که با حکم حکومتی تایید صلاحیت شده و “راه یافته” است. ... این را باید حتما بگویم که من پیش‌بینی‌هایم درباره نتیجه انتخابات معمولا غلط از ...
هزار با گفته ام کاناپه مثل مسواک، یک وسیله شخصی است و دوست ندارم کسی خودش را روی ... مشغول حرف زدن است و من تمام حواسم به آن دسته از موهایش است که از لای حوله بیرون افتاده و از .... تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است. ... اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید.
‌اما به راستی چه شباهت مسخره ای میان جنگ ایران و آمریکا و میل جنسی در کار است؟ ... درباره ی نوشتن نمایاندن بدنی است که وجود ندارد در واقع نظامی گری جای خود را به .... و اگه بخوام مثال بزنم میتونم به تعداد روزهای زندگی تک تک مردم خاورمیانه مثال بیاورم و ... و یا اداره دولتی کار کرده ام و ۸ سال تجربه اگر جه زیاد نیست ولی این اجازه رو به خودم ...
یعنی لیکرز حدود هفتادو چهار درصد از بازی هایی که با همه تیم ها کرده رو برده٫ که شامل ... حتی فول بگیرین و دو تا پنالتی بزنین٫ ولی تیمتون به سه امتیاز احتیاج داره. ... اگر حتی یک بازی بسکتبال هم دیده باشید میفهمید که چنین کاری از هرکسی برنمیاد. ..... خیلی زیاد مشکلی که اینجا میخوام در موردش حرف بزنم درباره شما هم صحت داره.

جوک های جدید - پ نه پ

mehrshadjoke21.blogfa.com/tag/پ-نه-پ
ولی خیلی چیزای دیگه ای که یه عالمه قبل گم کرده بودین رو پیدا می کنین ... یکی از مسخره ترین پیام هایی که توی اینترنت میبینید: ... میگه :خودم دیدم پشت یه کامیون نوشته بود یا سوج. ... اس ام اس طوری به هم بچسپونه که بشه 70 تا حرف واسه اینکه پول دوتا اس ام اس نده … ..... پ ن پ زنگ بزن برنامه نود فردوسی پور ببین پنالتی بود یا نه.

سیروس قایقران | پنجره التهاب

sigarchi.net/blog/?tag=سیروس-قایقران
Jul 20, 2014 - آن بازیکنی که پنالتی را خراب کرد، علی کریمی بود. ... about 3 years ago ... زمین می ایستاد، توی تماشاگر ملوان غروری مثبت همه تن ات را فتح می کرد. ... یکی که در اردوی تیم ملی اگر «ضیاء عربشاهی» پیدا شود و بچه شهرستانی ها را مسخره کند، او ... دوست نداشتم با کسی حرف بزنم، رفته بودم بیمارستان که خودم با چشن ...
من این حروف نوشتم چنانکه غیر ندانست - تو هم ز روی کرامت چنان بخوان که تو ... و حاضر خواهند بود درباره درستی آن به تمام خدایان سوگند یاد کنند و اگر کسی آن را ... فرعون برای من عنصر خطرناکی باشد زیرا از دست او نشان زندگی دریافت کرده‌ام و ... در مصر همه کس را می‌توان به مسخره گرفت جز تحصیلدار فرعون.» ... بزنم لهت کنم :| (عصبانیا.
Oct 16, 2016 - دایی با اشاره به غرور بیرانوند، تصریح کرد: بیرانوند تا رسیدن به دروازه بانان ... مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره این که اگر علی رضا ... من از کنار پنالتی ناحقی که به ضرر نفت گرفتند، می گذرم اما اگر به صحنه .... حرف حقی دارد طلبش را میخواهد. ..... من خودم آبی ام ولی خداییش بیرانوند خیلی حرفه ای.

نشتی های ذهن رجب

rajabnashti.blogfa.com/
اگر به اصل فوکو اشنا باشید میفهمید حرف از واژگونی و گسست است. ... هیچ کداممان نگفتیم من نظر خودم را دارم و نظرت محترم است لطفا برای خودت نگه دار. ... این روزها که بی گدار به اب زده ام و حمله کرده ام بی دفاع ماندم و دفاعم جا ماند و هی ضد حمله خورده ام ... که دوستم دارد و من دوستش دارم دست در دست در ولیعصر قدم یزنم و صحبت های مسخره بکنم.

کسی تا حالا تونسته شوهر سرد مزاجش رو گرم کنه؟ :: خانواده برتر

khbartar.blog.ir/.../کسی-تا-حالا-تونسته-شوهر-سرد-مزاجش-رو-گرم-...
Sep 18, 2015 - چند تا سوال جنسی درباره ی خانما - تاریخ ارسال ۱۹ شهریور ۹۶ - تعداد نمایش : ۱۱۹۲۹ ..... بعد از مدتها تحمل مجبور شدم باهاش مستقیم حرف بزنم اونم گفت من میلم همین ..... البته شاید لازم باشد برای کسی که به بندهایی از قرار داد عمل نکرده است، پنالتی هم در .... یا حتی افسردگی بگیرم اینقدر واسه خودم سرگرمی درست کرده ام که ...

پاسخ مسی به توهین کنندگان ایرانی - دوستی ها

www.doostihaa.com/1392/09/.../پاسخ-مسی-به-توهین-ایرانی-ها.htm...
Dec 8, 2013 - می خوام باشم و ببینم پنجاه سال دیگه کی توی دنیا حرف اولو می زنه. .... متاسفم و هیچی به جز بی ادبی هیچوقت از این ها ندیده ام اون از پیچ خانم بریزیلی .... الان اونا در باره ایران چه فکری می کنن؟ .... من خودم عاشق مسی هستم و امیدوارم 10 تاکل به ایران بزنه ...... مسی فهمید که نباید با ایران شوخی کرد اگر گل اخر راو نمی زد امکان ...

جک لطیفه اس ام اس

jiji121.blogfa.com/
Nov 1, 2013 - مدافع فولاد زانوشو میسپاره به پای حمودی و این یعنی پنالتی ! ... اگر این بازیکن ( تعویضی ) خوب بازی کنه می شه گفت تعویض خوبی بوده ! ... جمله ای که هنوز در تعجبم جواد خیابانی چی پیش خودش فکر کرد گفت : .... کنترلو برداره دستش خورد به شربتم ریخت رو فرش ؛ تا اومدم حرف بزنم در کمال ...... گفت:مسخره کردین؟

رنک الکسا - ««درباره علی...!»» - بلاگفا

www.about-ali.blogfa.com/author-about-ali.aspx?p=2
پیش خودم فکر کردم یک سری جمله‌های خوب از اینترنت پیدا کرده و کپی پیست کنم اما ... الان اگه تو المپیادی یا جشنواره خوارزمی ای چیزی اول میشدم یکی از اینا یه اس ام اس خالی ...... قاه قاه می‌خندد ولی همان حرف را اگر من بزنم یک هرهر تحقرآمیزی می‌کند و می‌رود… ... به دوست داشتن آدم‌هایی که دوستشان نداریم گرفته تا موارد مسخره و چیپ و کوچکی ...
Jun 19, 2013 - 100+ posts - ‎65 authors
(درباره مردا هم همینطور فرقی نمیکنه) بنده مجردم ... به هیچ وجه دوست ندارم موضوعی را که بین خودم و همسرمه از زبون مادر زن و . ... می تونه به غرور (حس اقتدار) مردانه لطمه بزنه و به مرور ایجاد تنفر کنه. .... اگر به شوهرتون بی اعتمادید مسئله اش فرق میکنه .... شوهرم یه بار از شرکت به من زنگ زد و احوال پرسی کرد . ...... مسخره کردن
Mar 6, 2016 - شاید اگر من در تیم ملی بودم به جام جهانی 2002 صعود می‌کردیم ... من زنگ زد و پیشنهاد داد فیلم «خوابم می‌آید» رضا عطاران که در یک صحنه خودم بازی کرده‌ام را ببینم. ... من خندیدن و مسخره بازی را دوست دارم البته توهین و مسخره کردن دیگران را نمی‌پسندم. .... این کاره نیستم که بخواهم زیرآب کسی را بزنم و پشت یکی حرف بزنم.

اوت | 2013 | سرجوخه

https://sarjoookheh.org/2013/08/
Aug 11, 2013 - شنبه بعد از ظهر رسیدم خونه، دیدم خیلی بیهوده ام، وایسادم جلو یخچال سرمو ... وبلاگ خودم، پست های قدیمی خودم رو خوندم، دیدم چقدر کسشعر مینوشتم، ... قیافه اش یه طوری شد، فکر کرد دارم شیر فاسد میخورم، خوشحال شد که ... تو همش دارم مسخره بازی در میارم. .... تولید میکردم، اون موقع فکر میکردم جمله پیدا میکردم که حرف بزنم.
Jun 25, 2017 - در آن بازی نیز تیم فتوت در برابر یادبود در حال بازی بود که به دلیل اعتراض به داوری بازی را نیمه‌تمام گذاشت و زمین را ترک کرد.
Jan 11, 2017 - همچنین کمیته محترم انضباطی دانشگر بازیکن ما را محروم کرد تا دست ما برای ... دایی درباره تمرین کردن استقلال در زمین تختی، تصریح کرد: ... اگر کمیته انضباطی را دیدید ما را خبر کنید که کارمان را انجام بدهیم. ... چون حرف حق را زدم. ... وقتی خودم به سخندان می گویم تیمم بیرون نمی آید، چطور این رای را صادر کرده اند.

فوتبال ایرونی

footballirooni.persianblog.ir/1388/1/15/
Apr 10, 2009 - محمد مایلی کهن در باره فعالیتش در تیم سایپا اظهار داشت: زمانی که .... مدیرعامل باشگاه برق شیراز گفت: اگر حرف هایم درباره اداره تربیت بدنی استان فارس را بزنم، آنها باید شبانه فرار کنند. .... پنالتی می بازد(بازی با کره جنوبی در جام ملت ها) او را بر کنار کنند. .... مجیدی: هرکس حرف از تبانی می زند خودش را مسخره کرده

جنجالی ترین مصاحبه نکونام علیه قلعه نویی! + متن کامل - پایگاه خبری ...

namayande.com/.../جنجالی-ترین-مصاحبه-نکونام-علیه-قلعه-نویی...
Jul 27, 2014 - جواد نکونام همیشه تلاش کرده در خارج از زمین یک‌فرد بی‌حاشیه باشد و کمتر مصاحبه کند. .... ببینید، من اینقدر مرد هستم که اگر حرفی داشته باشم خودم بزنم. ... اگر شما واقعاً مربی هستید، خودتان درباره ترکیب تصمیم بگیرید. .... فردای بازی هم در زمین به کره‌جنوبی باختیم، البته نه با پنالتی ولی دیدید که آقایان پشت ...

اعترافات یاس در مورد فقر, زندگی وعقده هایش - آفتاب

www.aftabir.com › مقالاتفرهنگی و هنریموسیقی
Dec 2, 2012 - می‌گوید بچه ناصرخسرو است، اما بارها خانه‌به‌دوشی را تجربه کرده و در ... گرچه هنوز هم اگر لازم باشد یاغی خواهم شد اما تمام تلاشم را به‌کار می‌بندم که ... صدرصد موافقم که باید در مورد این موضوع حرف زده می‌شد، اما من ترجیح ... من می‌خواستم به این وسلیه خودم را خالی کنم و حرف‌های دلم را بزنم. .... بعضا هم آهنگ‌های عاشقانه منتشر کرده‌ام.

10 دلیلی که می گوید چرا رونالدو بهتر از مسی است؟ + تصاویر - صد خبر

sadkhabar.ir/.../10-دلیلی-که-می-گوید-چرا-رونالدو-بهتر-از-مسی-ا...
Mar 3, 2013 - به همین بهانه در این گزارش ذکر خواهیم کرد که چرا رونالدو بر مسی برتری دارد. اگر چه مسی چهار بار عنوان بهترین فوتبالیست جهان را از آن خود کرده اما ... برو تو گوگل بزن مقایسه هیکل مسی و رونالدو ..... خیلی ضایع بود اصلا درباره فوتبال نبود. ..... هی دروازه خالی میزنه تا رونالدو امار پنالتی زدن مسی ام صفر اون سال بایرنی ها ...
Dec 9, 2015 - «مگر چیز دیگری هم وجود دارد که بشود در موردش حرف بزنیم؟» ... اگر امکانش بود دوست داشتی از همان ابتدای دوران بازی ات مهاجم نوک باشی؟ ... «برخی را با روی پای زدم، به سمت چپ، مثل همان پنالتی مقابل آرسنال. ... «قبل از اینکه ضربه بزنم به یک گزینه فکر می کنم. ... برای مسخره کردن گلر انجامش نمی دهم، یک روش است.».

آمارگیر وبلاگ - کاش تنهایی نبود

toorajranjimaleki89.blogfa.com/9209.aspx
بهترین حرف و "نبودن " بهترین حضور است. .... خودم برفی. موضوعات مرتبط: عکس ها. تاریخ : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ | 0:10 ... بر بالای برجه میلاد ایسته کرده بودم یکدفه یادت افتادم گفتم یک اس ام اس برایت ... پنالتی 50 50 گله ولی تو 100 در 100 گلی! .... بزن دهنشو سرویس کن اگه واسه بار دوم گفت اسب، بهش بگو عوضی اما اگر برای بار ...
اگر دامنه ی تابع حقیقی f به طور صریح داده نشده باشد و تنها ضابطه ی آن در دست باشد، ..... البته هنوز تمام گفتگو را به دلیل طولانی بودن آن نیاورده ام و هنوز در بعضی از سوالات ..... ریاضیات را مسخره می کند و آن را برای آدمهای بی کار و بی عار می داند. .... مخالف خود را شنیده و درباره ی آنها فکر کرده باشند و دیگران باید بدون چون و چرا حرف آنها را ...
پس از سال ها پاننکا درباره آن ضربه چیپ مصاحبه کرد و گفت: «آسان ترین روش همین ضربه چیپ است. البته باید ... من دوست نداشتم مایر را مسخره کنم اما آن زمان این به ذهنم رسید که توپ را آرام بزنم وسط دروازه.» ... مثل امیر حاج رضایی که خودش شناسنامه ای است در فوتبال این مملکت. ... ایمان مبعلی اگر 20 پنالتی در تمرین ها می زد همه گل می شد.
Jun 8, 2014 - برای دانلود مصاحبه سوشا مکانی روی عکس خودش(:4:) زیر کلیک کنید. .... سوشا در تک به تک ها در پنالتی ها و شوت های زاویه بسته بهتر از ... طبق حرف خودت نمیشه فقط با یه بازی قضاوت کرد پس اینقدر سوشا را با اون ..... درگیری نداشتم و دوست دارم اگر درباره من مطلبی می‌نویسند شفاف باشد نه ..... اینا مسخره کردن ما رو ...

ایران ناباورانه در ضربات پنالتی باخت، عراق به نیمه نهایی رفت - انتخاب

www.entekhab.ir/.../ایران-ناباورانه-در-ضربات-پنالتی-باخت-عراق-...
Jan 23, 2015 - سرمربی تیم ملی درباره ضربات پنالتی گفت: شما می‌توانید متصور ... واقعا تیم ما موقعی که11نفره هم بود در مقابل عراق حرفی برا گفتن نداشت. ... بجز داور باید به گزارشگر بازی ام تبریک گفت که بیش از دو ساعت ..... بود پنالتی ها رو هم که ول کرد باید تیم یک دروازه بان خوب واسه خودش جور .... چرا نظر مسخره می گذاری؟